Sömntuta

Jag har sovit ungefär en timma, inte s lyckat är ungefär två och en halv timma kvar av min ''lilla'' resa, och jag har faktiskt väldigt tråkigt, är super trött och ont i nacken! Sjukt jobbigt faktiskt. Jaja sitter och smsar och planerar in lite saker och så. Tänk nu är det jullov, om en månad ungefär är det sportlov, sen påsklov och sedan sommarlov! tänk att det blir sommar snart igen, sommaren 2010 ska bli bäst, ska vara hos pappa i kanske en månad, så kommer nog inte köpa guldkort iår :(.. Aja, får bli bra ändå!

längtar verkligen till sommaren, fast ändå inte, efter sommarlovet börjar man ju åttan :/ betygen ser jag inte fram emot så mycket! Blir jätte mycket plugg. Jag vill liksom gå sjuan ett år till, fan sjuan borde vara två år :p inte ett haha! Va jobbigt att bärja tänka på betygen nu! Jag dör.



ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0