på bussen nu

Hejsan alla roliga , söta, vackra, fina bloggläsare, nu sitter jag på bussen hem till stockholm igen nu, jävlar va mörkt det blev på bara 20 minuter ;o jaja är på motorvägen nu och sitter i en mörkbuss, idag åt jag upp min första cheesebrurgare EN HEL på hela veckan! jag är fan duktig! hahah fast mådde verkligen spyilla efteråt. Aja, jag och jessie hade inget att göra i stan så vi hoppade på ettan till sjöbo, vi träffade fatina, don´ja och jennifer, vi hängde med dom till sjöbo för dom skulle göra en sak, kan inte berätta! vi sprang efter en tjej då från sjöbo till typ navet! shit asså här får man motion också!

Fick aldrig tag på ungen men whatever. Jessie väntade tills bussen kom också, så ledsamt att lämna henne här :( åh saknar allt. Jag har hittat min kamera sladd btw! så blir nog bilder ikväll eller imorgon, orkar inte ladda upp på bussen, och kommer kanske hem halv 11 ? får se hur det blir, kommer nog gå och lägga mig direkt när jag kommer hem, jag ska nog ta och äta min FETA macka strax, får se om jag äter upp hela, min ända mat på 5 timmar nu! och sen har jag självklart cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0