oups!

Hejsan allihopa! Förlåt för dålig uppdatering men det har hänt lite mycket nu. Igår var jag och rebecca i farsta.. vi är törstiga och går in på hemköp, jag baxar en cola och vi blir busted. FÖR EN COLA!:( aja.. vi satt inne i ett rum i mer än en timma. När poliserna kom fick vi vänta ännu mer. Sen kom beccas mamma och hämtade henne och jag fick åka polisbil. Lite kul faktiskt. Aja... På kvällen så orkade jag inte med något så jag hoppade ut genom fönstret och stack. Sov borta tills idag. Idag åkte jag hem till rebecca och vi kollade på twilit och sånt. Sedan får jag sms av mamma där det står att hon är in tyresö centrum och vill fika. Jag och rebecca går dit. Tillslut så kommer min morbror. Dom lurade mig. Och jag fick åka med dom hem. Sen så kom pappa också, mygood va sur jag har varit idag. Så nu har jag sovit och sånt..

Och ska göra det strax igen om jag inte orkar sitta vid datorn. Snart är det mat också, har inte ätit något på hela dagen förutom en skål med fruktsallad hos becca. Jaja, nu ska jag göra lite saker. Vi hörs nog imorgon. Ska lägga mig tidigt ikväll så jag kan åka till skolan imorgon. Så alla vet så sover jag hos min morbror ikväll. Blev tvingad inte frivilligt inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0