New Moon för tredje gången!

Hejsan alla sötnosar!

Har varit hemma ett tag nu, träffade jessie i stan klockan två och har varit där ett tag, vi var med jennifer och caisa också :) runt fem hämtade vi ut biljetterna till lovley new moon, hahah! Tredje gången jag sett den, och jag ska kanske gå på den en gång till med jenny :) vi får se om jag har lust. jaja efter bion träffade vi anna och cajsa, jessie är ett ägghead och glömde sin mobil inne på salongen. Nu är det så att hon går in för att hämta mobilen,jag går in igen efter fem minuter, då kommer det in en man och säger, du får gå ut, jag ba, men alltså min kompis är där inne hon har tappat sin mobil, han ba, aa men nu spelas en annan fil ( alltså vi gick under filmen) jag ba, nej vi kollade på denna som spelas nu men vi gick tidigare för att träffa dom. han ba, har du biljett ? jag ba men nej min kompis har dom och hon sitter där inne jag såg henne. han ba, då får du hämta henne. så jag var tvungen att gå in och hämta ungen och visa biljetterna, ååh va jag va irriterad jag typ ropade, förihelvette o allt. haha alltså åh vilken jobbig vakt. jaja var med anna och cajsa en stund, sen gick dom hem , cajsa skulle egentligen sova hos mig men så blev det inte, så jag smsade pauline så hon ska sova här. Imorgon ska typ jessie komma hem till oss tror jag. Jag åker ju hem imorgon :( runt klockan 4. skittråkigt:( vill verkligen inte! Jaja ett måste. kommer på sportlovet i alla fall, jag har tagit lite bilder, men orkar seriöst inte hitta min sladd som är BOOORTA åååå :( jaja, får väl leta efter den imorgon!

Nu ska jag fortsätta skicka över låtar, sen ta något att äta, idag åt jag nästan upp en hel cheeseburgare btw! känner mig stolt, tycker det är läskigt att inte kunna äta fet mat längre, kan inte ens äta chips eller godis utan att må dåligt. Gaaash.


Kommentarer
Postat av: jessiiiie;*

(a) men jaa(a)<3

2009-12-30 @ 19:09:46
URL: http://andthenwekiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0