Morning sweetheart!

Hejsan alla... Sovit gott ? själv så vaknade jag kvart i tolv och jag har hunnit äte frukost också ! Inte likt mig. Annars så sitter jag och smsar för tillfället.´, mycket saker som händer på en gång. Och jag fattar bara hälften. Whatever, idag ska vi tydligen lussefika ? Och prata om massa skit o så vidare..

jag vet inte om vi ska till min kusin idag också.. Vi var hos han igår vid gullmarsplan och firade hans 15årsdag. Men idag ska han till sin pappa så vi kanske ska dit ? Får se senare. Aja ehm jag måste skaffa fram en överförningssladd också, så jag kan ladda upp mina bilder någon gång, har verkligen bildbrist. Får ta och låna någons eller helt enkelt köpa mig en ny, men jag orkar inte slösa mina pengar på det (a) ska köpa julklappar också.

Nu ska jag kolla på tv lite.. Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0