jag vet inte vad jag ska göra.

Alltså, de tre senaste gånger vi varit med varandra har varit underbara, den första var sjukt underbar iaf. Men de två senaste har spårat ur totalt, vet inte vad som händer nu, är det nått som händer igen ? Jag kan inte förklara helt vad jag menar, bara att jag mår så jävla bra med den här personen, känner mig trygg. Och har svårt att hålla mig borta från personen när jag är med den. Ni förstår inte hur jobbigt det är, vill tillbaka till allt gammalt bara. Skippa allt, men ändå är det så jävla underbart att bara få va med dig i någon timma, det känns som evigheter för du gör det till evigheter, du får tiden att gå sakta men ändå fort. Helt jävla underbar är du.


you will always be in my heart
, i vilket fall som helst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0