Gumman!

Asså älskling!

jag blir så ledsen när du är ledsen, du är ledsen över att jag kanske hamnar hos fosterfamilj och det förstår jag, men vad ska jag göra åt saken ? Jag kan inget göra. Det är soc vi snackar om, dom styr över oss alla. Dom bestämmer om man blr inblandad med dom. Dom tar kontrollen över ens liv. Soc är bland det sämsta som finns dom förstår inte vilket fel dom gör om dom flyttar på en liten människa som jag. Dom gör allt värre, jag kanske kommer må sämre än vad jag redan gör, nu mår jag jätte bra! Och känner mig så fri av problem! Men ändå så finns soc bakom mig och när jag tänker på det blir jag jätte ledsen, jag vill inte lämna mina vänner här. Jag kommer dö. Du är en utan mina bästa vänner ! Jag är så glad som lärt känna dig, jag kan inte tänka mig ett liv
utan dig för du är så underbar och du bryr dig verkligen om dina vänner! Jag skulle inte klara mig utan dig.

Vi klarar detta tillsammans gumman, jag älskar dig Jennifer Moonan!



i love you so much!

Kommentarer
Postat av: JENINFER

I LOVE YOU MIN ÄLSKOGN! <333333333333333

2009-12-23 @ 19:32:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0