förlåt för dålig uppdatering ...

Hej, vill ni veta varför min uppdatering varit så kass idag, jo för att internet har inte fungerat! Jag har varit jätte sur idag. Verkligen jobbigt. kan bli sur på vem som helst, verkligen vem som helst menar jag nu.

Aja, i skolan idag så hade 8orna någon julshow och lalalalal.... vi skulle städa också fast jag glömde så jag strunta i det !, sen hade vi någon tipspromenad och då var jag skitsur för det var så jävla tråkigt :o sen slutade vi halv 2. Stanna kvar me victoria eftersom vi ville inte riskera att bli mulade som vanligt.

Hemma har jag typ sovit , smsat kollat tv. Mitt liv för dagen. Imorgon är det avslutning och vi börjar halv tio, ååh sovmorgon till 8 har jag nu :) underbart istället för halv 7. Och vi slutar kanske runt halv 12 ?:) det är bara fika imorgon! Wonderful.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0