En timma kvar

Jag är framme i stockholm om en timma, så ska nog börja packa ner datorn om ett tag och bara ta det lungt den sista tiden har jag tänkt 6 timmar går verkligen fort ändå! och det bästa med bussen är att den har ström ooch internet! det har ju inte tåg eller flyg. eftersom jag inte har trådlöst så måste jag ansluta till något, så hellre buss än tåg och hellre flyg är buss för flyget ta 45 minuter så det är väldigt mycket skillnad och tåget tar typ bara 30 minuter kortare än bussen. gash tåg är det värsta som finns. hate it.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bebis det går inte :( För mamma får lön nu i januari och hon vill åka då :( Men fråga iaf:)

2009-12-30 @ 21:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0